SERVIS I POPRAVKA

Informacije o servisu i popravkama

Vaš partner od poverenja pri svakom koraku

Ukoliko imate bilo kakvih problema sa upotrebom naših uređaja kontaktirajte naš korisnički centar na  ili nas kontaktirajte putem e-maila na
korisnickapodrska@energynet.rs u periodu od 8 do 16 časova svakog radnog dana i obezbedićemo vam adekvatnu podršku i po potrebi poslati servisera u najkraćem roku.
ONE STOP SOLUTION
Obezbeđujemo i sprovodimo sveobuhvatna rešenja, brinući o izvrsnosti korisničkog iskustva:
   • procena /savetovanje,
   • rešenje /projekat,
   • montaža/puštanje u rad,
   • servis i održavanje.
GARANTNI ROK +
Na usluzi su Vam održavanje uređaja i produženi garantni rok za instalacije od strane ENERGY NET instalatera.
SERVISNA MREŽA
Saradnja sa više od 200 sertifikovanih instalatera u Republici Srbiji koji su prošli višemesečnu obuku na ENERGY NET Akademiji i koji će Vam pružiti efikasnu i stručnu montažu i održavanje.
PAKETI PODRŠKE
  • Servis i održavanja s mogućnošću obuke Vašeg osoblja.
  • Monitoring po najstrožim IT i bezbednosnim standardima kojim predupređujemo i otklanjamo potencijalne greške u radu sistema.
  • Upravljanje Vašim sistemom grejanja, hlađenja i ventilacije u cilju optimizacije efikasnosti i uštede.

Dostupni smo svakog radnog dana od 8 do 16 časova


KONTAKTIRAJTE SA NAMA

PREVENTIVNO ODRŽAVANJE

Prvrntivnoo održavanje odrazumeva servisne aktivnosti u garantnom roku. Garancija se aktivira onda kada ste registrovali proizvod, pri čemu ugradnju mora izvršiti odobreni instalater od strane Energy Net. Redovan servis je uslov obezbeđivanja funkcionalnosti proizvoda i produženja garantnog roka kod onih uređaja kod kojih je predviđen

PRIJAVA KVARA

Prijava kvara podrazumeva interventne servisne aktivnosti u garantnom roku i van njega. Ukoliko je u garantnom roku, servisni tim u najkraćem roku izlazi na intervenciju. Bitno je napomenuti da ako redovno servisirate i imate sklopljen ugovor o održavanju, time produžitavate garantni rok, duže imate mogućnost korišćenja ove usluge bez nadoknade jer je proizvod pod garancijom. Prijava se vrši putema e-maila korisnickapodrska@energynet.rs ili putem Kontakt centra.

REGISTRUJTE PROIZVOD

Kako bi ostvarili očekivane garancije, potrebno je da registrujete kupljeni proizvod.
ONE STOP SOLUTION
Vaše rešenje za efikasno upravljanje energijom.
Kontakt centar
066 090 090
Radno vreme
Ponedeljak - Petak: 8 -16h

Blog

Toplotne pumpe vazduh-voda

U današnje vreme pronalaženje održivih rešenja za grejanje i hlađenje postaje sve važnije. Jedna od inovativnih tehnologija koja se ističe...
Pročitaj više

Kada je vreme za zamenu gasnog kotla?

Kada odgovorite na narednih pet pitanja doći ćete do zaključka da li je vreme za zamenu Vašeg gasnog kotla. #1...
Pročitaj više

Pet saveta za uštedu prilikom grejanja na gas

Gasni kotlovi su uređaji koje imaju sve potrebne elemente za nesmetano funkcionisanje i automatizovan rad sistema centralnog grejanja kao i...
Pročitaj više
phone-handsetmap-markercalendar-fullcross
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram